Tuesday, January 6, 2009

My Home Sweet Home..


Sendirian di rumah baru..

Salam kengkawan..sorry la sbb da lama gak x update blog nih. bukan per, sbb dah lama x online pon. lagipon bz dgn tugas2 seharian nih wat aku xder mood nak update blog malam2 sbb da penat. tp sbg mengupdate life aku kat jb nih, aku mulakan dgn umah baru aku nih..duduk di sekitar Tebrau, rumah pangsa dan sewa hanya RM300!! tuh yg penting!! hehehe..dulu duk sewa bilik kat stulang laut pon da rm280!! mahal giler..so, kat bawah nih la umah aku yg da siap dikemas..hehehe..cantik n berseri kan?? hehehe..

Ini adalah bilik air dan tandas..x lupa, mesin basuh baru!!!

Nih plak bilik no 2..aku wat jadi tempat iron..

Nih bilik no 3..aku wat jadi tempat sidai baju n stor letak barang..

Tuh dia master bedroom..tp kenapa katil pon xder?? hahaha..

Nih la tempat aku lepak pagi petang siang malam kalo x keje..hehehe..

4 comments:

Ili said...

rumah sewa baru??? hye amin..aku ler..

Ili said...

oops lupa plak..ko posting johor???ala ciannye..jauh tol..

Ili said...

blog aku..http://hanglipokopitiam.blogspot.com/

Anonymous said...

anduk kasiknaa ekekeke
rumah bujang sunggoh