Friday, January 9, 2009

Aku, aku dan aku lagi...hahaha..

Sendirian di JB - part 2

Aku pon x tau kenapa aku makin lama makin ok jer duk akt JB nih. agaknya sbb da mula nak adapt dgn persekitaran n cara hidup kat cni kot. memula dulu resah gelisah igt nak blk umah jer..tp bila fikir2 balik x guna plak rasa camtuh sbb bukan leh balik slalu jugak (hakikatnya). skrg nih keje da bertambah banyak n nak kena update itu ini. nak kena wat MPK (manual prosedur kerja) yg sememangnya mencabar kepala otak aku nih, kena update database meliputi kawasan JB, Pasir Gudang n Kulai (giler punya besar kawasan nak cover) n keje2 opis yg biasa aku wat. so far, duduk kat umah sewa sorg2 nih kadang2 wat aku tertekan sbb xder org nak ajak borak (agaknya tuh sbb nak kawen cpt tuh kot)..hahaha..mana x nya, bila weekend bangun tido pandang dinding, then tido blk bangun blk pandang dinding..last2 xleh handle asik kuar merayap jerla tgk kawasan2 yg berpotensi utk dijadikan lawatan bila family mai cni..hehehe..

Nih namanya xder keje bila da duk umah sendirian..hehehe..

Pic nih amik masa pemandu2 lori mogok blok jalan sbb JPJ wat sekatan (masuk berita tuh)..

Tuh dia penunjuk arah ke mana kita nak gi lagi lepas nih..(tuh baru map JB tuh)..


No comments: