Tuesday, January 20, 2009

Kerja, kije, keje...

Bebanan kerja yang menekan !!!

Salam kengkawan, kali nih aku nak citer pasal bebanan kerja di tempat baru yang menekan kepala otak aku nih ke tahap yg maksimum. walopon ari2 kena balik keje lebih dari kol 5, tp kira x kisahla sbb aku duk sorg kat cni n xder menda yg nak dikejarkan utk balik ke rumah. lagipon keje byk n hati suka gembira keje kat cni..hehehe..bulan 2 nih byk event besar yg akan kami handle bersama..nampaknyer, kena la angkat kips cam boy sebijik bagi memudahkan aku utk ke hulu ke hilir..hehehehe...

Nih time tgh berehat kol 10 pagi..gi minum siap2 sbb tghr x kuar...

Tuh dia nampak x meja aku berterabur giler..hahaha..


1 comment:

Ili said...

sekali pandang macam big boss..dua kali pandang mcm YB pulok..tiga kali pandang macam org nak pi menikah..emapat kali pandang berpinar mata aku nie haaaaa...