Saturday, December 27, 2008

Pusing2 Negeri Johor !!!

Ke hujung dunia!!!

Seperti yg korg tau, family aku kan dtg melawat aku di jb serta menguruskan beberapa perkara di sini. so sepanjang kea'ada'an diorg kat cni, aku pon bawak la mereka berjalan di sekitar jb nih. utk kawasan desaru terlupa plak aku nak amik gambar. tempat tuh mmg cantik, sesuai utk mereka yg ingin bercuti bersama keluarga mahupon kawan2. meh aku ceritakan jadual mereka ke cni eh. jadualnya adalah seperti berikut :

1) rabu malam - bertolak dari bangi
2) khamis - tiba di jb n menginap di tropical inn
- da bawak diorg berjalan ke city square lagi tuh..
- makan malam bersama sepupu di my friend restaurant (murah siot)
3) jumaat - bertolak ke desaru dan menginap di ...(apa plak nama hotel dia ntah)
- ke bandar Kota Tinggi utk beli barang
- makan malam bersama keluarga di bilik
4) sabtu - bergerak ke pengerang dan lepak2 kat
jeti Tanjung Pengelih
- makan tghri di umah abg ali (abg akak ipar aku)
- bergerak blk ke jb n menginap di tropical inn
5) ahad - menguruskan hal2 umah sewa baru nih
- bertolak balik ke bangi..yahooo!!!
6) isnin - dating bersama adinda tercinta..hehehe


Nih kredit utk alya sbb posing comel..

Jauh perjalanan, luas pemandangan..

Nurin n alya sedang kelaparan!!!

Mama di saat sarapan pagi..

Papa bergaya ala2 james bond mesia..

Bersama mak mil di jeti Tjg Pengelih, Pengerang..

Kenapa la mil amik gambar aku blur time nih..uwaaa!!!

No comments: