Sunday, January 25, 2009

CNY Holiday...

Come back to Bangi, finally...

Jumaat petang 23hb 1 2009, aku bergerak blk dari JB ke Seremban dgn menumpang kete Yanty (opis mate aku). dia dlm perjalanan nak ker PD, so aku pon nompang jer la skali. sblm pape, jumpa Dal kat tol PD n terus gi dating dulu..pusing2 kat Seremban Parade n terus nek komuter balik ke bangi..malam tuh x jumpa 2 budak nih..sok paginyer tuh tgk diorg comel betul sbb Nurin da mula nakal sket n Alya da pandai jalan (walopon terkedek2). hehehehe..

Nurin..

Alya..


Kenduri Doa Selamat dan Hari Jadi Nurin + Alya..

Pada 24hb 1 2009 nih, malam tuh rumah kami ada mengadakan kenduri doa selamat n sambutan harijadi utk nurin n alya sempena hari lahir mereka pada bulan 1 nih. kebetulan time nih ada event besar utk aku, so kitorg pon watla kenduri nih skali jer..senang citer. x ramai pon yg dijemput sbb pada mulanya wat menda nih utk family jer. alih2 ramai jugakla yg bertandang tp x sempat nak capture pic pakai hp aku..suma pic2 dlm hp mil..papepon nanti aku update pic2 tuh eh!!!

Nih time tahlil..

Tgkla tuh, nurin pon nak baca Yasin skali..hehe

No comments: