Friday, January 9, 2009

Boy di JB ???

JB n Bangi dlm masa 3 jam ??

Aku memula cam x caya sungguh bila mamat nih ckp nak mai JB. memula igt dia nak memain ler..duk ym dgn aku tghri tuh ckp nak dtg JB. naik motor plak tuh..tuh yg lagi cam x caya tuh..hahaha..last2 ckp kat aku da sampai kempas. dari bangi ke kempas amik masa 3 jam jer?? giler punye laju dia bawak motor. so sepanjang dia kat cni bawak makan kat lontun van, pusing2 kedai motor kat area JB nih (byk giler sampai x tau nak singgah mana satu) dan tunjuk kat mana tempat aku keje. kena plak dia leh tersesat masuk ke jambatan nak gi Woodlands, Singapore. cepat2 aku suh patah blk ke kastam Malaysia. bukan per, skali da masuk sana xleh nak kuar sbb xder passport n x bayar tol..huhuhuu...tp kejap jer dia dtg. rabu mai cni, khamis da blk sbb ayahnda sakit. igt baru nak bawak berjalan gi Danga bay, Zon n etc...

Tuh dia suria perkasa hitam merah dia..hehehe..

Tuh dia muka kekenyangan lepas pekena steambot aku lontun van..hahaha..


No comments: