Saturday, June 13, 2009

Nurin & Alya...

Nurin & Alya Demam...

Aku nak citer nih masa aku blk ke Bangi arituh nurin n alya demam teruk..kesian diorg x bersemangat sbb demam. alya macam x baper teruk sgt, tp nurin mmg lembik terus dia terbaring jer. mmg kesian tgk dia camtuh. mengamuk jer bl ada benda yg x kena..xperla nurin, lagi skali uncle blk kt g men dgn kak yan, g fish feeding n jalan2 eh...

Nurin melepek...

Alya pon nak melepek jugak...

Tuh dia dedua terbaring ha...


Wedding invitation @ Putrajaya Lake View...

Sabtu tuh aku teman mama ke putrajaya utk menghadiri kawan die nyer wedding. so memula igt nak tggu P.E tp lambat sgt sampai ke rumah. so ktorg pon gerak jerla dgn sape jer yg ada kat umah tuh..aku, dila, mama, ayah. then met them there..x sempat nak amik pic masa wedding tuh sbb org pon da ramai yg blk. syukur jugak la ktorg dpt makan2 jugak sate n lauk2 yg tinggal. kalo x salah aku, ada dekat 15-20 biji khemah yg disediakan..mang aih, terkedu nak kuar duit RM50k camtuh, utk majlis saja plak tuh...hahahaha...

Tuh dedua mencangkung apehal??

Time nih alya x menyempat bangun nak tgk pic dier..

Nih alya dgn auntie dier..

Cak...senyum suka dia eh??

Nih lagi skali snap ha..

Siap ada pintu gerbang lagi tuh..


1 comment:

hang li po said...

seksi nye gadis berbaju pink..segan i tgk..tee~~heeee