Friday, June 5, 2009

Masakan spesel mama utk aku..

So lepas dah tggu mamatok masak utk aku (sempena menyambut kepulangan aku ke sana) aku kan main2 dgn nurin dulu..so lepas tuh masa utk melahap suma benda yg ada depan mata sbb kelaparan giler..so keputusan dia mmg maveles la. dpt pekena masak lemak burung puyuh yg paling sedap tuh..ekekeke...kepada sesapa yg nakkan resipi leh ar pm aku..nanti aku tanya mak aku utk type resipi tuh kat cni..heheheh...

Nih air zam-zam yg dibawa pulang masa mak ayah g umrah..

Nih lauk tomyam spesel utk ayah...

Tuh dia lauk killer..masak lemak burung puyuh...maveles mak!!! sedap!!!

Tuh dia ikan kerapu digoreng garing bagi menyentapkan selera kami semua..

Ni lah buktinya semua yg makan mesti ckp maveles masakan mak nih..

p/s : tq mak sbb menyediakan masakan yg best2 bila org balik sana...nih yg wat nak balik slalu nih tp xleh sbb kering kang asik duk bayar duit minyak n tol jer..hahaha...

2 comments:

weeda said...

ala ko nih hari tu aku minta resipi ko tak bagi pon huhuhu :P

ammen da' craziest said...

alamak weeda...
aku lupa nak update la resipi kat mak aku..
maklum jer da duk jauh nih kan susah..
kalo ko nak nanti aku suh mak aku emel kan resipi tuh eh...