Friday, June 5, 2009

Sistem Kawalselia Database ?? (road tour Johor)


Salam kepada semua kengkawan yg masih lagi menyokong aku dari dl sampai la skrg..sorila lama sket x update blog sbb sepanjang mggu nih aku kena road tour satu Johor utk presentation sistem yg aku develop. bukan susah pon nak wat menda nih. tp itulah time dtgnya idea nak wat, so benda pon terhasil. plg aku suka bila CEO certified aku nyer sistem nih utk digunakan di semua cawangan dalam Malaysia. mmg hepi la beb..hehehe..harap2 dgn adanya inovasi yg aku wat nih akan memudahkan perjalanan pertukaran aku ke cawangan Nilai dlm tahun nih jugakk..mudah2an...aminnnnnnnnn...

Time nih presentation kpd bebudak sistem kat hqkl...

Nih dgn wazir pegawai IT kat KL...

Nih dgn Sahrir (pegawai Muar)...

Nih Zolkhairi (Pen Pegawai Muar)

Nih Khairul Nizam (pegawai Segamat)..

Nih rozai..(pegawai Pontian)...

Nih Kerol (Pen Pegawai Batu Pahat)..

Nih Hidy (Pegawai Batu Pahat)..

Nih Hisham..(pegawai Kluang)..menyambut harijadi bersama anggota...



p/s : Sori to molzairy sbb lupa nak amik gambar dgn ko masa dtg cawangan sana...xperla pon kan, dekat jer kalo nak bergambar nih..hehehe...

1 comment:

hang li po said...

asal comel sgt ko??? exercise please..takut meletop je..huahua