Saturday, June 13, 2009

Lawatan terakhir ke cawangan...

So, jadinya masa aku ronda2 johor n hqkl tuh aku ke Mersing utk cawangan yg terakhir aku pergi..masa nih pegawai kat cni (wan) bawak aku g makan bekpes sedap giler..malam tuh gerak dari bangi, then leh lelap kat hentian pagoh sampai kul 5 plak ha..gila btl..terus shoot g mersing n sampai sana kol 7.30. sempat jugak kami ke Pantai Air Papan yg airnya jernih nampak biru..mcm x percaya jer bila tgk..tp itulah kenyataannya. bukan kat Redang @ Perhentian jer air jernih, kat cni pon leh tgk tau..nak mandi tp sbb keje nyer hal so aku pendamkan dl ar niat nih..tgkla di masa2 kemudian kang..hehehe..

Nih Wan yg jadi Pengurus Cawangan Mersing...

Nih plak aku..casual giler..

Nih gaya xleh blah..hahaha...

Tuh dgn viva ku yg perkasa..

X nampak air biru sbb cahaya matahari..


No comments: