Wednesday, July 1, 2009

Sebulan Sebelum Majlis...

Salam, dah lama rasanyer x tulis pape dalam nih ha..bukan sbb bz @ xder kelapangan langsung, cuma sbb mmg x mahu menulis lagi. aku pon x tau la..makin dekat nak majlis nih makin mcm2 dugaan yg datang..semoga Allah berikan aku hati yg kuat dalam menghadapi semua cabaran yang mendatang..harap2 aku tidak tumbang di tengah jalan..hati aku berkecamuk, resah, gelisah, x tau apa yg patut aku fikirkan sebenarnya..Alhamdulillah, ibadah itu membuat jiwa aku tenang di kala menghadapi saat2 yang sukar..semoga semua akan dpt ku tempuh dengan sabar...aminnn...

2 comments:

IAD UPNM said...

wei kompang ko da kompem ngan abg awang ke? Kalau x jadi amik ngan dier ko cancel la cepat2

PaiN said...

emm emm...semoga segala keresahan@ kegelisahan dpt di selesaikan dalam masa terdekat..

p/s:sedih gak bile ckp da xnak tulis blog ni, da xdpt tgk gmbr2 latest nurins...tp xpe..setelkan dlu masalah2 2 yek...semoga suksess slalu...^_^