Monday, July 6, 2009

Sepetang di hari Sabtu...

Berkunjung ke Rumah Wani (kawan Dila)

Kelmarin, aku n dila telah berkunjung ke rumah Wani. dila cakap ada acara akikah untuk anak wani, tp aku tgk xder pon..mungkin ada dilakukan masa awal2 tuh kot sbb aku n dila datang lewat jugak...dalam pukul 3 camtuh..da tgk wani n family (fadly suaminyer), tgk rumah diorg cam best jer, tgk life diorg smooth jer...menimbulkan rasa x sabar nak berumahtangga jer...hehehe...insyaAllah, sket hari jer lagi...

Dua anak dara berposing...

Eh, sorang da jadi mak org da...


Melepak di air buah Gelas Besar

Sejurus jer selepas aku n dila balik dari umah wani, ktorg gi singgah terus ke tempat air buah gelas besar (satu nama panggilan bagi tempat makan kat serdang nih)..aku pon terus order air mangga gelas besar, dila plak tembikai gelas sedang...tp mcm x caya jer leh abeskan suma sbb terlalu panas kat luar sana...tuh dia airnyer...hehehehe...

Kejap ada...

Kejap xder..


Meninjau Alamanda...

Lepas tuh, kami plak terus shoot ke alamanda. dila cakap nak cari Quran yang ada terjemahan untuk buat hantaran..ada masuk dlm satu kedai tuh...design da cantik tp xder terjemahan dia skali..so x jadi beli. nampaknyer kena cari kat tempat lain pulak..tp xper sbb alang2 nak beli baik beli yang bg puas hati...hehehehe...

Berlatarbelakang tasik buatan...

Ini adalah KAMI...(dah lama x gambar bersama)..



No comments: