Thursday, April 9, 2009

Mak da tau kelemahan aku...

Rabu (8/4/09) tarikh utk aku pulang ke jb..memula igt nak gerak awal sbb takut sampai lambat kat jb nih kang..then mak ckp suh tggu dia blk umah utk masak..memula fikir ok la kot sbb hr nih ada pasar, so mesti mak beli makanan kat pasar yg ready made jer..then bila mak sampai tgk dia nak masak plak..aiyaaa..lambat ler jawabnyer sampai jb nih kang..so nak x nak tggu la kejap sampai dia abes masak..xperla sbb bukan slalu dpt makan mak masak..best tuh..yg paling killer antara suma lauk2 yg aku makan mesti 'chili crab'..giler punyer bertambah aku makan sbb sedap giler..kepada kengkawan, kalo nak resipi leh ar tepon mak aku eh..adoiii..sedap nyer lauk2 kat umah..

Yg nih lauk kari daging...

Nih plak ayam goreng..

Nih apa ntah nama dia..lupa plak..

Yg killer mesti la yg paling last...hahaha..

Nway, tq mak sbb sudi nak masak makanan sedap2 time org ada kat umah..hehehe..nanti blk lagi leh org request lagi..ekekeke...

2 comments:

weeda said...

wah besarnya ketam tu..weh letak resipi kat sini leh aku try2 nnt hehehe

ammen da' craziest said...

hehehhe..
besar ker ketam tuh??
owh nak resipi ker??
nati aku tanya mak aku eh..
then suh dia bg resipi..