Thursday, April 9, 2009

Date Dila wif Nurin ???

Sabtu (4/4/09) adalah merupakan kali pertama officially nurin ikut aku gi dating dgn dila kat seremban..mau xnyer, siang tuh dia kat bangi ngamuk2 nak ikut uncle dier..agakner dia sendiri da tau kot kalo ikut uncle mesti suma benda dia dpt..hehehe..so bertolak dari bangi ker seremban, sampai kat bukit mahkota da lelap plak..tp TIDUR BERDIRI kat sebelah driver seat..aku suh duduk dia xmo..then aku pun tahan jer dgn tgn..bila tgk dia da lelap betul, aku berenti tepi n baringkan dia kat seat blkg..smpi umah dila, dia lelap lagi sampai la kami tiba kat jusco seremban 2..bangun2 jer dia tanya, 'kat mana nih?'...hehehe..

Time nih dila n nurin kat McD...(main2 plak nurin nih)

Yg nih paling comel..(terus wat background laptop)..hehehe..


Nampak sgt sebelum nih dia x pernah sampai sblm ni sbb tempat x familiar..then gi pusing2 kat dlm jusco tuh..g McD, makan aiskrim..pusing2 lagi..then kuar ke city park kat sebelah jusco tuh..jalan2 bagi dia merasa camner bagi ikan makan..excited btl tgk dia..(vid kat dila, x sempat nak transfer). lepas tuh, g umah dila minum2 sambil borak2 dgn mak dia..kul 8, terus pulang ke puchong - umah mak bapak dia..(time ni pun dia tido jugak, aku suh duduk sambil pakaikan dia seat belt). then lelap la dia sampai ke puchong ha..bila da sampai mama dia amik n bawak tido kat atas. terus dia jaga ngamuk2 nak kat uncle dia..(x puas berjalan gamaknya)..ekekeke...xperla nurin, kang kt g jalan2 lagi time uncle blk bangi eh !!!

Time nih tgh koyak2kan roti utk bg ikan..

Korg tgkla dia da standby dgn roti dier ha...

Khusyu' bawak kapal terbang..nak g mana la tuh..



1 comment:

ska said...

aku pon suka bwk anak2 buah aku gi city park. best2.. hehehhe..