Tuesday, April 21, 2009

Kenny Rogers @ Alamanda...

Jumaat lepas x sangka plak aku nih kaki kanan upenyer...patutla p.e duk call aku berkali2 ckp suh dtg puchong lewat sket..upenyer sbb si aisyah (adik mil) nak blanjer makan upenyer..puas la aku tertanya2 kenapa diorg asik suh hold aku..alih2 aku dtg jugak sbb nak tau..ekekekeke..lenkali ckp jer direct maka fahamla aku nih..xderla aisyah nak kuar duit byk kena blanjer aku skali..ekeekeke...so event nyer kat Alamanda..makan2 bese jer sbb aisyah da lulus blaja kete..kira dpt P la pasnih..ekekekek..

Korg tgkla nurin yg paling smgt makan..hahaha..

Nih ha alya siap angkat kaki sebelah tuh..huhuhuh..

Nihla aisyah (tudung itam) yg blanjer makan..

Nih plak pasangan laki bini sensasi..hahaha

Nih plak budak comel yg slalu wat org geram..ekekeke..



No comments: