Monday, March 23, 2009

Minor operation..

Pada hari khamis mggu lepas aku ke klinik gigi kat JB nih disebabkan tersgtla sakitnya gigi aku nih..bila da jumpa doc tuh, xder plak dia ckp berlubang ker apa..then dia suh wat x-ray utk gigi nih..bila aku bawak menda nih jumpa dia blk, terkejut dia tgk sbb gigi geraham bongsu aku da tergolek..(utk pengetahuan, gigi geraham bongsu adalah gigi yg terakhir yg akan tumbuh dalam kitaran hidup manusia). sebenarnya aku sakit yg camnih da beberapa tahun lepas, igtkan xder efek pape. upenyer da baring plak gigi aku nih..so kena la wat operation sok..Selasa (24/3/09) kol 8.30 pagi kena ada kat sepital utk jumpa pakar (sbb doc biasa xleh nak wat)..huhuhu..takutnya aku, tp sbb sakit aku nak cabut dedua gigi nih..hahahaha..

Nih adalah x-ray yg aku amik..

Tuh (bulat) kan nampak dah gigi aku senget tuh..tanda tergolek plak..hahaha..

No comments: