Monday, March 23, 2009

Akhirnya aku di Semenchu !!!

Okeh nih nak sambung citer ttg weekend aku yg membosankan tuh..bila kengkawan aku suma da blk kg n member yg umah kat cni pon adahal juga, terpaksa la aku cari idea lain ke mana aku nak menuju. so nak dijadikan citer, aku gi la ke rumah ke-2 ku di Semenchu, Kota Tinggi (umah family mil ha - akak ipar aku). memula agak segan gak sbb aku bukan ada kaitan pon dgn family nih. tp bila warm welcome dari tuan umah diterima, aku pon mula la sesuaikan diri..then sepanjang kat sana mmg best. makan org masakkan, ada teman nak ajak berbual n berjalan sekitar Desaru sampai ke mana ntah (pada malam hari). kesimpulannya, mmg akan aku gi lagi, lagi dan lagi..(kalo x blk bangi la...)

Tuh la dia rumahnya...nama saper tuh eh?? - mil sila jawab..

Alamak, skali nak menayang kete la plak..hehehe..

Nih view pada waktu senja plak lepas basuh kete..


4 comments:

IAD UPNM said...

ini memang betul2 sangap. ala din, ogak2 bosan ko dok umah sorg2 ko lepak je semenchu. sangat2 la aku alu2 kan. ko anggap je la semenchu 2 kampung ko jugak. sebab rumah mil 2 kena meriah2 skit baru la mak dier sihat walafiat.

pastu kan klu ko senang2 ko g la umah kak cik kat skudai. bukan jauh pun. friendly jgk family kak cik 2. macam omak kite jgk... hua hua hua

ammen da' craziest said...

hahahaha..
mmg sangap beb..
tuh pasal la wa gi semenchu jugak..

eh kakcik duk skudai ker??
dia ckp kat aku kat kulai..
malas la nak kaco, dia x ajak pon..
ngeh3..

NORMILA MUHAMAD said...

rindu la kampung halaman...uwaaa..aku rasa tol ler ckp hubby tu...ko blk jer semenchu tuh...bior mak aku sihat selalu

AyuMayau said...

nak tnye la, dalam umah ni@ ahli keluarga nya ade name abg zaed ke??klau xsilap la..