Saturday, March 28, 2009

Meeting di Pasir Gudang..

Pada Jumaat (27/3/09), aku ke Pasir Gudang kerana ada meeting kat sana. Meeting OSC bagi Daerah Pasir Gudang. utk pengetahuan semua, meeting osc adalah satu titik pertemuan (One Stop Centre) di mana semua jabatan yang terlibat dalam setiap projek pembangunan di sesebuah daerah akan bertemu, berkumpul dan membuat keputusan tentang kelulusan sesebuah projek yang dijalankan..tp sebenarnya aku pergi pon atas dasar mewakili pengarah aku yg ada meeting yg sama di MPJBT - johor bahru tengah. x dpt nak snap pic dlm meeting tuh sbb nanti nampakla aku x professional plak..org tgh meeting, aku duk amik gambar..bg aku, meeting nih bagus tau sbb suma projek diluluskan di sini..

Nih da otw nak blk...

Byk la plak kete kat cni..huhuhuhuu..


No comments: