Saturday, December 27, 2008

Nurin ---> all about u!!

Utk yg ke sekian kalinya, topik yg akan ku layarkan adalah berkenaan dgn anak buah aku nih, Nurin..mmg x lain topik dalam masa yg terdekat nih sebab buah hati jauh di mata. nak jumpa pon susah. time blk bangi jer baru dpt jumpa. so kali nih tempat nyer jer yg berbeza. mcm x caya jer bila nurin dtg melawat aku di jb..tp bukan nurin sorg jer. satu family la xcept 4 boboy..dia ada konvoi KIPS dier ke Cameron Highland. so x kisahla janji ada yg meneman aku kat cni esp parent sendiri. x byk pic yg aku amik sbb duk runsing memikirkan nak pindah ke umah sewa baru. maklum jer x selesa duduk reramai, so aku decide nak duk umah sorg. lg senang kalo nak beli brg n x pening nak kemas2 org wat sampah kang..so di bawah nih adalah pic2 nurin yg aku sempat amik..enjoy!!!

Siapa bilang gadis melayu x menawan??

Tuh dia ala2 rap pon ada jugak..hehehe..

Susu adalah keutamaan pd nurin, kalo x MENGAMUK dia kang..

Mana pergi ntah cap aku nih..carik2 da x jumpa plak..

Bab2 bergambar ko mmg no 1 kan nurin?? hehehe..

No comments: