Friday, November 28, 2008

Kursus Asas Pegawai...

Ke mana aku pergi selama 3 minggu nih??

Kepada kengkawan yg da lama menanti update aku dlm blog nih, minta maaf la sbb baru hari nih aku ada masa yg terluang nak update blog nih. bukan per, awal bulan 11 sampai ke hujung bulan aku sibuk menjalani kursus asas pegawai di Jugra, Banting dan Kem PLKN, Semenyih. So dgn xder kemudahan wifi @ internet access menyukarkan aku nak update blog nih. Kursus yg berlangsung selama 3 minggu nih betul2 menguji kesabaran, ketahanan mental n fizikal. x pernah terlintas langsung aku kena menjalani suma benda nih. tp tuhla org kata, berkat rezki nak kawen. terpaksa la aku tempuh demi kesenangan di masa hadapan.

Kursus nih so far suma ok jer, best sbb suma kengkawan yg lain sporting n supportive. tp yg cam cilakenyer URUSETIA yg x profesional. suma benda ada ke patut suh kami wat sendiri?? abes tuh fungsi diorg sbg urusetia tuh duk kat situ sekadar makan angin jer?? mmg ktorg geram betul dgn urusetia yg handle kursus kami tuh. nak bagi penumbuk n penyepak skali pon ok gak rasa. hahahaha..tp ada hikmah gak tuh. kami kengkawan jadi rapat n sentiasa bersatu padu dlm melakukan setiap tugasan yg diberikan...

Muka puas setelah tamat latihan..

Amacam?? cara x gaya camnih??

Si Adha penat sampai ketiduran..huhuhu..

Kawad di petang hari..cantik view nih!!!

Inilah rupanya blk komando2 yg da penat di malam hari..

Muka best sbb dpt karaoke!!!

Tgk tuh Irwan tuh..lentok dlm kelas tuh..hahaha..

Tuh dia rumah api kat Jugra..

Kena lanyak teruk..tp apasal masih nampak gemuk?? tidakkkk...

No comments: