Friday, November 7, 2008

Camping...

Untuk pengetahuan korg, aku adalah seorg yg sgt sukakan alam semulajadi. maknanya aku sgt suka camping!!! kalo dulu, bila weekend jer xder nak wat paper aku akan roger kengkawan aku utk g camping. bukan nak grand2 sgt pon. asal dpt rasa suasana dlm hutan tuh yg penting..dgn gelapnyer..dgn bunyi airnya..dgn masak sendirinyer..mmg seronok kalo kt kengkadang g masuk hutan nih..bukan apa, baik utk muhasabah diri n tenangkan fikiran. maklum jer keje 5 hari kengkadang wat kt tension. so jalan penyelesaian yg murah n berkesan, gi camping la!!!budget x mahal pon. sorg rm20 * 5 orang = RM100. dah cukup utk beli kelengkapan masak memasak n utk menerangi malam yg gelap gelita..x byk pon tempat yg aku da g. blk2 tempat sama jer (Air Terjun Sg Congkak). yg lain tuh adala Air Terjun Bekelah, Gunung Ledang dll (da x igt nama tempat ler). rindu btl nak g camping lagi..

Aksi berenang katak..

Agak2 leh jadi model alam sekitar x??

Air Terjun Sg Lepor

Cantik la pic nih..suka sgt!!!

Nih la geng2 biasa yg ikut sama..

No comments: