Thursday, November 6, 2008

Kursus asas pegawai..

Kursus 4 minggu !!!

Salam kengkawan, seperti yg aku nyatakan sebelum nih aku da diterima bekerja di Kementerian *********...(dirahsiakan). masuk2 lapor diri kat cni kena menghadiri kursus yg sgtla membuatkan aku nak tido. bukan apa, aku da terbiasa bangun lewat sebelum nih (sbb tmpt keje dekat dgn umah). so kali nih aku kena bertolak kul 7 pagi dari umah terus menuju ke tempat kerja..owh ya..sebut pasal kerja aku sedang menghadiri kursus asas pegawai kat cni selama 2 minggu (seminggu di KL) dan seminggu di Jugra, Banting. kemudian aku kena jadi fasilitator selama 2 minggu di Semenyih bagi menyambut kakitangan baru seramai 330 orang!! mmg lepas nih korg tgk aku da kurus la..hehehe..penat kena pijak n jaga org..

Muka ala2 nak tido..

Sempat lagi tuh nak snap gambar..

Opis aku betul2 berada depan menara nih !! (cubala teka)..

No comments: