Tuesday, October 21, 2008

Sesi bergambar dan open table..

Selepas bergambar di sekitar UPM, kami sekeluarga bergerak ke YS Photo utk mengambil gambar studio utk famili. telatah nurin n alya mmg wat kami x kering gusi. bukan per, sbb diorg tuh comel sgt. kiranya cameraman tuh pon pening n terpaksa gunakan loceng utk wat alya pandang kamera..hehehe..mmg kiut.

Suka nau papa main dgn cucu dier..

Mama senyum jer melihat telatah nurin..

Tuh dia jadi model bunga plak..ko mmg comel la nurin

Nih pic nurin satu famili


Lepas amik photo studio, kami gerak plak ke KFC, Jusco Taman Equine. kali nih acara open table plak dibuat oleh aku. mmg dari dulu saper yg konvo dia akan belanja famili makan2 lepas majlis konvokesyen. kira nih tradisi la..kira puas hati la sbb da grad n x kisah la kuarkan duit sket. bukan saper pon yg nak makan. terima kasih suma yer sbb memeriahkan majlis konvo den nih. tidak terbalas rasanya suma pengorbanan papa mama membesarkan saya sampai jadi org..kalo x jadi org, ntah ape la aku tgh wat skrg nih...

Aku n dila jadi duta KFC plak ha..

Nurin skrg nih mmg suka berposing camnih..

Tgk tuh bukan men suka dia naik beruang..eh yeker beruang??

Aku n dila plak bergambar sambil dukung alya..

Ati n papa tersenyum lebar je yer..

Terima kasih mama utk bunga yg sgt cantik nih..


No comments: