Tuesday, October 14, 2008

Raya on Sunday

12/10/2008

Hari Ahad nih aku sebenarnya malas gila nak bangun. tp disebabkan kena menghadiri undangan2 yg banyak, kenala paksa diri bangun jugak. so, rumah pertama kami berkunjung ke rumah cik mek (sebelah umah), then umah abg ayen (sepupu), umah wan+botak (kwn P.E&mil), umah mak ngah n berakhir di sebuah restoran di Subang (kak cik yg belanja). hari nih lagi mentekedarah dari semalam. aku blk siap beli eno sbb kenyang giler. kat umah abg ayen makan paling sedap. ada kambing panggang n seafood!!!suma bakar plak tuh. mmg aku x lepaskan peluang mencekik mana yg mampu (x lg memikirkan berat badan). tidakkkkkk!!! aku da gemok!!!


Aku sebagai pemandu utama


Mamatok sbg mem besar


Papatok yg baru berumur *27 tahun!!


Mil : apa ko tangkap gambar aku nih?? haaha..


Nurin yg da pandai nak make-up


Jgn gigit kusi tuh alya, patah gigi ko kang!!!

1 comment:

NORMILA MUHAMAD said...

ala ko nih...apsal publish gambar aku yg x comey tuh!