Tuesday, February 10, 2009

Gemukla aku kalo selalu camnih...

Hidangan enak di rumah..nyum nyum...

Utk pengetahuan korg la, mak aku duk membaca blog aku nih jugak..so nak dijadikan citer, kan aku boring asik makan kedai jer hari2..mak aku telah memasak makanan-makanan spesel sepanjang aku berada kat umah. perggggggghhhhh, lauk2 dia mmg wat aku ketagih plak. yg paling aku x dpt lupa chili crab yg mak aku masak tuh. sampai ke hari nih terasa sedap dier..so kesimpulannyer kalo kempunan nak lauk yg sedap2 leh propose dlm blog jer..nanti bl blk sampai umah mesti mak aku masakkan lauk2 yg aku kempunan tuh..ekekeke...(ampun mak, den x wat lagi yo)..hehehe..

Nih lauk hidangan bersama chili crab tuh..

Yg nih adalah tempe masak kicap..sluurrrpppp..

Yg nih la masakan KILLER mak aku, tp x membunuh eh. sedap ada..

Yg nih set hidangan tghr kalo x salah..

Nih lauk2 masa 1st day aku sampai umah..


p/s: TQ mak!! so lepas nih leh la request mcm2 lagi..ekekeke..masakan mak mmg yg paling mantep!! auww!!!

No comments: