Tuesday, February 3, 2009

Apa topik nih eh???


Sebenarnya aku pon x tau apa yg aku nak tulis kali nih..x byk aktiviti yg seronok ku lakukan kat sini. maklum jerla suma kena cut cost..kalo x nanti mmg sakit la jawabnyer..hehehe..tp insyaallah bulan 3 nih aku akan memulakan pendakian gunung kelab opis aku..org kata sbg aktiviti riadah utk memenuhi aktiviti bulanan kami. bukan per..kalo nak berjalan2 nih byk belanja n xleh la nak g selalu. tp kalo masuk2 utan nih, x byk belanja kena kuar..eh, aku pon x tau per yg aku tulis nih..papepon, aku rindu ler kat dila..adeh..lagi satu, kalo dpt rasa masakan mak kan best la nih. boring dah hari2 asik nak makan kat kedai..muak pon ada. tp nak wat camner, makan ttp kena makan..huhuhuhu...

Dal pic of da day

Saat tgh xder keje, gile!!!


3 comments:

Liz said...

oh, ada blog rupanya.

IAD UPNM said...

wei nape tangan kanan ko disorok....pegang rokok eik...kih kih kih

ammen da' craziest said...

to p.e : hahaha..cam tau2 jer ko eh..cover line beb!!!

to liz : haah, nih la blog i..ekeke