Saturday, July 19, 2008

My frenz..

Zaman skolah

Time nih aku glamer, gila kuasa n gila segala2nya. hahaha!! tp yg plg best kelas aku jadi tumpuan sbb menang johan pertandingan nasyid, bola sepak, bola jaring n drama. kena plak time nih ada rakaman dari kementerian pendidikan utk topik belajar secara berkumpulan. kawan aku perli aku cakap muka aku jambu masa rakaman tuh kuar kat tv. aku jer x sempat tgk.hampeh tui bawang bulat tuh!! hahaha!!! gelak jahat siot..

Zaman diploma n ijazah

Segala menda kegilaan aku masa skolah da padam terus bila da masuk universiti. aku jadi pendiam sket, x aktif sukan n sedikit pemalas. hahaha..tp skrg alhamdulillah sbb aku berjaya memperolehi diploma dan ijazah. time nih mcm2 aku xplore n time nih jugak la baru aku sedar org dlm dunia nih x semuanya baik..bengong betul. tuh pon pasal hp aku kena curi dek kawan sendiri. nak tuduh xder bukti, tp dah dia sorg jer ada dlm umah masa tuh. nak ckp saper lagi kalo bukan dia kan?? relakan jerla..

Geng budak sekolah..songkok boyz


Team Diploma


Team Degree


Team Bangi


Team bebudak kelas time skolah

No comments: