Saturday, July 19, 2008

About me...


Latar Belakang Hidup Aku

Nama pendek aku Amin. ada jugak yg panggil aku Din. Ada jugak yang panggil aku Min. sukati korgla nak panggil aku aper..life aku simple jer. aku dibesarkan dlm keluarga yg sederhana, cukup makan pakai pelajaran n agama. alhamdulillah..skrg nih umo aku da masuk 2* tahun. duk plak kat bangi. kena plak keje tempat dkt dgn umah. mmg saving la perbelanjaan bulanan aku nak menyara hidup. fav aku masa lapang adalah jungle tracking, camping, hiking n segala suma xtvt outdoor yang berkenaan. x tau nak citer apa lagi ar..ciaoo..


Bergaya ala2 model kat Air Terjun Lepor..

Muka tgh semak wat assignment..

Melawat Makam Hang Jebat..my idol tuh..

Skali buah kelapa jatuh baru nak tau..haha

Aksi paling selebet yg boleh dirakamkan..hehe..

No comments: