Saturday, November 19, 2011

Update Status....

Salam, familiar dengan perkataan di atas ??...yer...suma pengguna facebook atau nama singkatan nya FB suka update status...kadang2 aku heran juga bila semua tempat yg diorg g nak bitau kat dalam tuh...adakah popular sangat ker sampai nak bitau suma org ??? subjektif...tepat penggunaan perkataan nih bagi mereka2 ini...ada yg suka dan ada yg tidak dan ada yg wat bodo jer...cam aku ler tuh...masing2, biarkan semua...berbalik kepada penulisan blog nih...x ada masa sekarang nih berikutan bebanan kerja yg da terlalu banyak...isnin-jumaat da kena push sampai malam buta...sabtu ahad pon nak kena kerja juga...gila !!! tapi apakan daya itu punca rezeki aku untuk keluarga...tabah dan terima jer seadanya juga berdoa supaya cepat naik pangkat...

Lepas tuh da boleh main arah2 jer org untuk selesaikan...hahaha...niat da serong maka urusan mungkin x dipermudahkan...ish3...istigfar...macam2 event n perkara jadi lately nih...adik ipar kawen, fahri da masuk skool, wife da mula kerja, dalam proses nak beli rumah dan terbaru adik bongsu nak konvo utk diploma dia...tp semuanya x sempat nak update dalam nih...walau apapon, aku doakan semoga dipermudahkan segala urusan duniawi dan ukhrawi, diberikan kesihatan yang baik dan berpanjangan, sentiasa berada dalam redhaNya...banyak benda yg difikirkan sekarang nih sampai da naik uban rambut aku...

Yang lain nih, enjoy jerla tgk gambar2 yg aku upload nih...moga dikurniakan Allah yang terbaik utk diriku dan keluarga...aminnnn Ya Rabb...










No comments: