Tuesday, February 22, 2011

Kaedah Penjagaan Anak Semasa Di Luar...

Salam...aku nak kongsi dengan semua tentang tajuk di atas nih...sedang aku bosan2 melayari internet kat INTAN nih terjenguk la aku kat satu website nih...terkejut aku bila tgk gambar2 yg dipaparkan tentang bagaimana mereka menjaga anak...dasat betul...brutal...sadis...giler arh...apa lagi eh perkataan yg sesuai utk mereka2 nih...x terbayang aku nak wat seperti gambar2 dibawah kepada anakanda ku yg comel ituh...so apa kata korg tolong komen kan utk aku plak....tgkler gambar2 di bawah...

Baby ko gigit ular sawa tuh oiii !!!

Skali parking anak dalam mesin ler...

Anak dia wat stunt la plak...

Tuh dia...masuk 50 sen, dapat anak sorg...

Skali kot kena langgar ler...x ke haru...

Nih plak leh lepak jer baring...besar lak ular tuh...

Buat budak tuh berpusing kan ke jatuh dlm air tuh...

Nih lagi ar...duk jatuh dalam air...kan ke lemas dak tuh jadinyer...

Anak ko letak dlm plastik bag...agak2 la weh...

No comments: