Thursday, April 8, 2010

Demam Denggi di HSAJB...


Baru la aku nak hapdet blog yg dah lama bersarang nih...bukan per, minat pada Facebook da makin berkurangan so jenguk2 jugak ler blog nih...nak dijadikan cerita, 2 minggu lepas aku terdampar di wad HSAJB atas serangan nyamuk Aedes yang menjadikan aku dihinggapi demam Denggi...cisss...x guna punya nyamuk...tp skrg nih da alhamdulillah recover sepenuhnya...bahaya demam denggi nih memula aku pon amik endah x endah jer. tp lepas kena jadi takut...sbbnye kesan dia terlalu banyak...leh sebabkan kematian da tentu la..leh jadikan darah kotor, x seimbang, leh attack organ dalaman wat rosak, bla bla bla..korang carikla sendiri yg lain tuh...so ada la beberapa pic yg aku letak masa kat wad tuh...thanx 2 my wife n father/mother in law sbb sudi datang jauh meneman aku disini...hehehe...thanx 2 papa n mama oso sbb mendoakan anakanda yg jauh di perantauan nih juga...TIMA KASIH SUMA !!!

Tuh dia simptom2 denggi...

Xder keje so wat aksi2 la kan...

Dila kebosanan nak melayan telatah che amin dier..hehehe...

Time xder keje...sangap giler duk wad...

No comments: